Fitness si Alimentatie

Cum sa slabesc prin mers - slabire sanatoasa

Cum_sa_slabesc_prin_mers

Nici o controindicatie, multe beneficii: mersul pe jos in ritm alert este, cu siguranta, o modalitate usoara de a ne mentine in forma. Este foarte simplu sa slabim prin mers pe jos in ritm alert: trebuie doar sa fim atenti la timpul si modul de a merge. Asadar, in acest articol, echipa eCumSa iti ofera cateva sfaturi utile despre cum se slabeste prin mers pe jos in ritm alert.

   Mersul pe jos in ritm alert poate fi un bun punct de plecare pentru cei care nu fac sport de o lunga perioada de timp si vor sa reia activitatea: spre deosebire de alergat, mersul pe jos in ritm alert nu solicita gleznele si articulatiile atat de mult si este perfect pentru toata lumea, chiar si pentru persoane supraponderale. Pentru a obtine beneficii, specialistii recomanda practicarea mersului pe jos in ritm alert timp de cel putin 30 de minute in fiecare zi, pentru inceput, cu scopul de a ajunge la o ora, o ora si jumatate pentru persoanele care vor sa piarda in greutate. 

   Mersul pe jos in ritm alert poate fi practicat in orice moment al zilei: poti profita de pauza de pranz, de un moment in care sa scoti cainele afara, de o plimbare dupa cina sau poti opta sa faci miscare inca inainte de a merge la serviciu. 

   Potrivit unei cercetari universitare, mersul pe jos in ritm alert duce la pierderea in greutate fara a schimba obiceiurile alimentare. 

   Chiar si numai 30 de minute de mers pe jos in ritm alert pe zi pot fi eficiente pentru a evita luarea in greutate; cresterea timpului de mers pe jos duce la pierdere in greutate fara diete, efort sau restrictii alimentare. Deci, daca mersul pe jos in ritm alert se practica intre 30 si 60 de minute pe zi si daca mancam mai putin si mai bine ( mai multe fructe si legume si mai putina carne), pierderea in greutate va fi asigurata. Masa de grasime va fi astfel redusa si se va dezvolta masa musculara; cu cat se va merge mai mult pe jos in ritm alert cu atat mai bine.

Like