Fitness si Alimentatie

Cum sa ard caloriile eficient

Ca sa slabiti si sa fiti in forma necesita sa ardeti suficiente calorii pe tot parcursul zilei. Ca sa slabiti va trebui sa ardeti mai multe calorii decat consumati, iar pentru a va mentine greutatea aveti nevoie sa ardeti numarul de calorii pe care il consumati zilnic.
Tipul dumneavoastra de metabolism determina cantitatea de calorii pe care o ardeti zilnic. Cu toate acestea, exista multe lucruri pe care le puteti face pentru a asigura o ardere mai eficienta de calorii. Mancand corect, facand exercitii si mergand la sala sunt modalitati care ajuta la cresterea numarului de calorii pe care il ardeti zilnic.

Faceti exerciti cardio vasculare de patru – sase ori pe saptamana timp de cel putin 20 de minute. Exercitiile cardio vasculare sunt esentiale pentru arderea de calorii.

Cu cat masa musculara este mai mare cu atat veti arde mai multe calorii de-a lungul zilei. Acest lucru se intampla deoarece muschii au nevoie de mai multe calorii pentru a se mentine decat grasimea. Incercati sa faceti exercitii cu greutati de doua – patru ori pe saptamana, exersand diferite grupuri de muschi. Veti dori sa obtineti un antrenament complet in fiecare saptamana.

Impartiti sedintele de antrenament in doua sedinte mai scurte pe tot parcursul zilei. Dupa ce faceti exercitii, organismul continua sa arda calorii la un ritm accelarat. Daca lucrati de doua ori pe zi, veti avea acest ritm accelarat de ardere al caloriilor de doua ori si nu o singura data. Rezultatul constand in mai multe calorii arse, fara a fi nevoie sa lucrati mai mult.

In timpul alergarii, in loc sa alergati la o viteza constatanta timp de 30 de minute, adaugati in intervale cate un scurt sprint. Acest tip de antrenament incurajeaza inima si muschii sa lucreze mai eficient si sa se recupereze mai bine. Veti observa ca veti arde mai multe calorii pe parcursul unui antrenament cand utilizati intervale.

Cresteti aportul de proteine. Proteinele ajuta la cresterea masei musculare. Acest lucru va ajuta la accelararea metabolismului dumneavoastra., rezultand in mai multe calorii arse.

Mancati dimineata. Cand va treziti dimineata, ritmul metabolic este la cel mai jos nivel. Acest lucru se datoreaza faptului ca ati dormit o perioada lunga de timp. Cand mancati micul dejun, reporniti ritmul accelarat al metabolismului. Mancati mese mici pe tot parcursul zilei. De fiecare data cand consumati alimente, retreziti organismul, pregatindu-l pentru digestie. Daca serviti mese mai mici pe tot parcursul zilei, in loc de trei mese consistente, veti avea beneficiul de a activa procesele metabolice mai des. Acest lucru duce la mai multe calorii arse. Asigurati-va ca, consmati acelasi volum de calori atunci cand mancati de mai multe ori pe zi. Nu trebuie sa consumati mai multe alimente, doar sa mancati mai frecvent si in portii mai mici.

Daca sunteti deshidratati, corpul dumneavoastra nu este capabil sa functioneze cum ar trebui, ceea ce duce la reducerea numarului de calorii arse. Incercati sa beti cel putin 2 litri de apa pe zi sau mai mult atunci cand faceti exercitii. Apa ajuta la inlaturarea toxinelor din corp, facand corpul dumneavoastra mai curat si mai eficient.

Mancati multe fructe si legume. Trebuie sa asimilati multi-vitamine si este mai bine sa obtineti cat mai multe substante nutritive posibil de la alimente proaspete. Evitati alimentele procesate, deoarece acestea contin o multime de grasimi si zaharuri ascunse. In schimb, tintiti spre un regim alimentar bine echilibrat compus din alimente proaspete si naturale.

Nu luati pastile de slabit. Aceste pastile pot avea o multime de efecte negative asupra sanatatii dumneavoastra. Cresteti treptat programul exercitiilor fizice. Pe masura ce veti fi mai in forma veti vedea ca puteti face mai mult.

Like